2019. szeptember 7., szombat

Dr. Makai Péter polgármester-jelölt, Bárdudvarnok

Dr. Makai Péter polgármester-jelölt, Bárdudvarnok
nyílt levele


DR. MAKAI PÉTER
POLGÁRMESTER-JELÖLT, BÁRDUDVARNOK

Bárdudvarnok, Bánya,
2019. szeptember 5.


Tisztelt Bárdudvarnoki Polgárok, kedves Barátaim!


Makai Péter vagyok, 48 éves, nős, egy hat és fél éves kisfiú édesapja, jelenleg a Somogy       Megyei Rendőr-főkapitányság főtisztje, és igen, indulok a polgármester-választáson.

Közel 30 éve járok szüleimhez Bányára, 3 éve pedig végleg úgy döntöttünk feleségemmel, hogy itt fogunk letelepedni, azért, hogy fiunk itt, ebben a faluban nőjön fel, és hogy idős szüleimet is támogatni tudjuk. Bár mi is, mint sok kisgyermekes szülő, számos nehézséggel küzdünk meg nap mint nap, nem bántuk meg, hogy veletek, ebben a közösségben élünk, szerzünk barátokat és nem utolsó sorban itt érezzük jól magunkat, mivel a napi gondokért (munkahely, óvoda, iskola-választás, Kaposvárra történő bejárás) kárpótlást nyújtanak a természeti környezet szépségei és az itt élő emberek kedvessége, nyíltsága, befogadó-készsége.

Habár munkámból kifolyólag sok éven át éltünk külföldön, feleségemmel együtt úgy döntöttünk, hogy gyermekünknek a saját hazájában kell felnőnie, itt kell megtanulnia az anyanyelvét és itt kell megértenie és befogadnia a magyar kultúrát, itt kell olyan barátokat szereznie, akik egész életén át elkísérhetik, bárhová vesse őt később a sors, és ugyanez vonatkozik ránk is: itt kell otthont teremtenünk, itt kell felelősséget vállalnunk nemcsak a nagyszülőkért, tágabb családunkért, hanem azért a közösségért is, amiben élünk.

Magam majd’ 30 éves szolgálati jogviszonyt tudhatok a hátam mögött, amióta felesküdtem a Magyar Köztársaságra és annak polgárai védelmére, és azóta sok helyütt megfordultam, és sok helyen teljesítettem szolgálatot: jogászként felelős voltam országunk kiemelt intézményeinek védelméért, dolgoztam ENSZ-békefenntartóként, majd az Európai Unió Rendőrségének tagjaként, később, mint a magyar és az osztrák belügyminisztériumok megbízottja, Bosznia-Hercegovina rendészeti újjáépítésének főtanácsadójaként. Mindeközben Magyarország Szarajevói Nagykövetségén láttam el I. osztályú titkárként diplomáciai feladatokat, amik elősegítették a két ország jó kapcsolatainak kiépülését. Hazatérésem után a Budapesti Rendőr-főkapitányág Bevetési Osztályán dolgoztam. Az Európai Biztonsági és Együttműködési Szervezet tagjaként mint megfigyelő részt vettem a boszniai és szerbiai választások felügyeletében, itthon pedig 10 évig tevékenykedtem Budapesten szavazatszámláló bizottsági elnökként. Mielőtt pedig családommal Bányára költöztünk, 2 éven keresztül láttam el szolgálatot Ukrajnában, a donyecki fronton mint fegyverzetellenőr és tűzszüneti megfigyelő.

Mindezek után döntöttem úgy, hogy itt végleg letelepülünk, és nemcsak az észrevételeim hangoztatásával, hanem tényleges tetteimmel is megpróbálom befolyásolni kicsiny közösségünket, nem utolsó sorban azért, hogy mind a lelkiismeretemmel, mind fiam leendő kérdéseivel is el tudjak számolni:

mit tettem én Bárdudvarnokért.


Üdvözlettel,

Makai Péter

polgármester-jelölt

Péter Makai

https://www.facebook.com/peter.makai.7370

„Bárdudvarnokért” csoport 

https://www.facebook.com/groups/381267742571928/






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése