Kérdések a Polgármesterhez
2020.05.13.
Simonfai Közös
Önkormányzati Hivatal
Bárdudvarnoki Kirendeltsége
Bárd utca 36.
info@simonfaihivatal.hu
Bárd utca 36.
info@simonfaihivatal.hu
Mester
Balázs polgármester úr részére
Tisztelt Polgármester Úr!
Megkérjük, legyen
szíves tájékoztatni, hogy a rendkívüli jogrend március 11-diki bevezetése óta polgármesterként
milyen intézkedéseket tett!
Külön kérjük, hogy a
felső buszmegállónál és az óvodában történt fakivágásokról szíveskedjen
tájékoztatni, mi volt ezeknek az indoka.
Az új polgármesteri hivatal miért nem készült el időre,
miért kellett a kirendeltségnek beköltözni a Faluházba? Mennyi plusz költséget
jelent a késedelem, milyen pénzből lesz fizetve? Milyen kötelezettségei vannak
a kivitelezőnek késedelmes átadás esetén? Mikorra várható az épület átadása?
Ha a Faluházban elfér a hivatali kirendeltség, mi indokolta új épület megépítését?
Ha a Faluházban elfér a hivatali kirendeltség, mi indokolta új épület megépítését?
Kérjük, tájékoztasson, hogy a járványügyi vészhelyzet miatti
állami elvonások hogyan, milyen mértékben érintik az önkormányzati
költségvetést és milyen változtatásokat tervez?
Emlékeztetjük, hogy előző levelünk kérdéseire ezidáig nem
kaptunk választ. Kérjük, hogy a rendkívüli jogrend adta lehetőséggel élve
egyszemélyi döntéssel szíveskedjen Makai Pétert meghívni a megüresedett külsős bizottsági
tagsági helyre és döntsön
a közösségi költségvetés mértékéről!
a közösségi költségvetés mértékéről!
A falu ügyeivel kapcsolatos kérdéseinket és a
közérdeklődésre számot tartó válaszait a bárdudvarnokiak lehető legszélesebb
köréhez eljuttatjuk!
Bárdudvarnok, 2020. május 13.
Jó
munkát és jó egészséget kívánunk:
Ambrus
Zoltán, Andor István s.k.
tartalékos települési képviselők
tartalékos települési képviselők
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése