2020. május 13., szerda

Kérdések a Polgármesterhez 2020.05.13.

Kérdések a Polgármesterhez
2020.05.13.

Simonfai Közös Önkormányzati Hivatal
Bárdudvarnoki Kirendeltsége
Bárd utca 36.
info@simonfaihivatal.hu
Mester Balázs polgármester úr részére

Tisztelt Polgármester Úr!

Megkérjük, legyen szíves tájékoztatni, hogy a rendkívüli jogrend március 11-diki bevezetése óta polgármesterként milyen intézkedéseket tett!
Külön kérjük, hogy a felső buszmegállónál és az óvodában történt fakivágásokról szíveskedjen tájékoztatni, mi volt ezeknek az indoka.
Az új polgármesteri hivatal miért nem készült el időre, miért kellett a kirendeltségnek beköltözni a Faluházba? Mennyi plusz költséget jelent a késedelem, milyen pénzből lesz fizetve? Milyen kötelezettségei vannak a kivitelezőnek késedelmes átadás esetén? Mikorra várható az épület átadása?
Ha a Faluházban elfér a hivatali kirendeltség, mi indokolta új épület megépítését?
Kérjük, tájékoztasson, hogy a járványügyi vészhelyzet miatti állami elvonások hogyan, milyen mértékben érintik az önkormányzati költségvetést és milyen változtatásokat tervez?
Emlékeztetjük, hogy előző levelünk kérdéseire ezidáig nem kaptunk választ. Kérjük, hogy a rendkívüli jogrend adta lehetőséggel élve egyszemélyi döntéssel szíveskedjen Makai Pétert meghívni a megüresedett külsős bizottsági tagsági helyre és döntsön
a közösségi költségvetés mértékéről!
A falu ügyeivel kapcsolatos kérdéseinket és a közérdeklődésre számot tartó válaszait a bárdudvarnokiak lehető legszélesebb köréhez eljuttatjuk!

Bárdudvarnok, 2020. május 13.

Jó munkát és jó egészséget kívánunk:


Ambrus Zoltán, Andor István s.k.
tartalékos települési képviselők


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése